woensdag 21 januari 2015

Doodgewone dingen...

Lillith maakte een blogpost over 'doodgewone dingen' die je blij maken... Ik doe dus ook mee, hier is mijn lijstje :

-mijn oudste dochter elke dag van school halen, omdat ik fulltime thuisben
-genieten van een versgepoetst huis
-een dagje naar zee, met heel het gezin
-mijn dochter die na een hele schooldag me komt knuffelen en zegt : "ik heb je gemist, mama!"
-glunderen als mijn man zegt : "schatje, wat heb je lekker gekookt!"
-kortingsbonnen, en dan onderaan je ticket kijken en zien staan : "uw korting = €5.80"
-een douche nemen, zonder dat er iemand roept : "mama,...schat,..."
-met z'n 2 op restaurant, terwijl de kids bij oma&opa zijn
-een glas wijn
-luidkeels meezingen met een liedje op de radio
-taart bakken en dan met smaak opeten!
-uren op een bankje zitten en mensen bekijken (en dan ook commentaar geven :-) )
-afspreken met die vriendin die je al maanden niet meer gezien/gesproken hebt
-weekend!
-het gevoel dat m'n baby beweegt in m'n buik (dat mis ik zooo)
-'s nachts wakker worden, op je wekker kijken, denken dat het tijd is om op te staan en dan nog uren kunnen slapen!
-complimentje krijgen
-tomatensoep met balletjes
-de weegschaal die lief voor me is
-vakantiefoto's bekijken

Liefs, Saartje

3 opmerkingen:

  1. Ongestoord douchen en mensen kijken hadden ook nog op mijn lijstje gekund :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, onze lijstjes lijken heel hard op elkaar :-) en idd, dat gestamp in mijn buik mis is ook :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn lijstje hoor, Saartje ! en ooooh, zo herkenbaar van die douche. :)
    Liefs, A_nnick.
    www.dewereldvanarthur.be

    BeantwoordenVerwijderen