dinsdag 27 augustus 2013

Mijn allereerste berichtje

Mijn allereerste berichtje op mijn splinternieuwe blog... Nu ja, niet alleen mijn blog want ik wil jullie graag ook mijn gezinnetje voorstellen. Onze dochter Fien (ondertussen bijna 2 jaar) en mijn mannetje Steven. Wij wonen met z'n drietjes in een leuk huisje aan de rand van Antwerpen. Graag wil ik jullie op deze blog laten zien waarmee ik zoal bezig ben...ik ben in de eerste plaats mama, vrouw, bezige bij, juweelontwerpster, kleuterjuf maar ook levensgenieter. Bedoeling van deze blog is dat ik jullie tips doorspeel, receptjes, leuke momentjes en nog veel meer...
Ik heb reeds jaren een blog gehad, maar die ging enkel over mijn juweeltjes maken (Saartje Kraal)
Mijn motto : geniet van het leven, van de kleine dingen, leef nu!
En OK, een dag zou iets meer uren mogen tellen om alles te doen wat ik nog zou willen doen!

Hopelijk komen jullie af en toe eens piepen...?
Lieve groetjes, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten