zondag 18 januari 2015

Puur eten en genieten a la Pascale Naessens

Sinds een week zijn we hier in de ban van Gezond eten, en een beetje afvallen is dan ook mooi meegenomen...! Ik schaftte me de boeken van Pascale Naessens aan en las ze van voor naar achter. Zij hanteert het principe van het combinatiedieet, dus niet de klassieke combinatie van vlees+groenten+aardappelen/pasta/... Maar de goeie combinatie te maken van groenten+vlees of groenten+aardappelen/pasta/...
Als ontbijt stelt ze een fruitontbijt voor met zaden en pitten, en ik moet zeggen zo na een week wil je niks anders meer!


Enkele foto's van gerechtjes a la Naessens :

fruitontbijt

slaatje van rode biet en geitenkaas

pannenkoekjes van banaan en amandelmeel

tomaat mozarella

ratatouille met gemarineerde scampi
Balans na een week :
-ik 'voel' me gezonder en energieker
-je snakt echt naar groenten en aardappelen mis ik al niet meer
-je staat versteld hoeveel slaatjes je op restaurant kan eten die PN-proof zijn
-ik viel 4kg af...

Liefs Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten