vrijdag 3 juli 2015

Dit was juni....

Het was weer een goed gevulde maand, die maand juni...! Van feestjes tot opleidingen tot véééél klantjes tot.... lezen jullie mee?

*we gingen met Noor op controle bij Kind&Gezin...ze weegt al 7kg860 en meet 66 cm! Wat gaat de tijd snel en wat groeit ze snel...


*we gingen sinds lang nog eens naar een fuif...kids bij oma&opa en wij richting Zomerbar in Hemiksem, want daar vond de "Studio Brussel Was het nu 80,90 of 2000 fuif" plaats...keileuk, maar 3u 's nachts pas in ons bedje...

*ik ging met een vriendin naar Ladies night in Utopolis. Leuk concept, we namen deze keer eens de 'VIP' formule, dan krijg je eerst een 3gangen menu en dan de film in een grote vipzaal...leuk!



*ik volgde ook nog een cursus spa manicure bij de Schoonheidsschool, weeral een certificaat erbij!

*mijn mama werd deze maand 60 jaar! Ze nodigde ons uit voor een leuke namiddag én lekker eten!

*we gingen naar het verjaardagsfeestje van mijn man zijn petekindje, hij werd alweer 5 jaar! HIj wou coole cadeautjes, met piraten ofzo......We kochten hem een coole puzzel!

*ik liet 2 tanden trekken, een wijsheidstand en een hoektand...maar amai deed me dat pijn! Heel de avond ijs op m'n wang en de dag erna pijnstillers bij de vleet!

*we gingen naar het oudercontact van Fien, ze gaat volgend jaar naar de 2de kleuterklas. Alles in orde zei de juf, spontaan, lief, kan goed mee, maakt al puzzels van 100 stuks,...

*ik ging eten met een vriendin bij Mie Katoen te Antwerpen, een fondue restaurant, lekker!!!

Hoe was jullie maand juni?
Liefs, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten