vrijdag 26 december 2014

Beste uitvinding ooit!

Ik schafte me onlangs een 'Tricot Slen' aan.....een chique benaming voor een draagdoek... Ik vond het altijd iets dat ik niet zou gebruiken, maar toen ik er ervaringen over hoorde van vriendinnen en hier en daar wat las op internet, was ik verkocht. Nieuw kost hij gemakkelijk €70 en nu via Kapaza €20!
Zo goed als nieuw!
Het zou de band tussen mama en kind versterken en het grootste voordeel van alles : je hebt je handen vrij : om te bloggen :-) , om met je andere dochter te spelen, om te kuisen, om te koken, om te winkelen, om gewoon even 'iets' te doen....
Ik ben een fan!


Liefs, Saartje

1 opmerking:

  1. Je moet deze manier eens proberen https://m.youtube.com/watch?gl=BE&v=cTR0ea02J9w. De front wrap cross carry, baby zit rechtop met benen buiten, bolle rug, het is een meer ergonomische manier van dragen voor mama en baby, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen