dinsdag 11 januari 2011

Druk, drukker, drukst...

Druk : 
De vakantie is nog maar net voorbij en we zitten weeral in het alledaagse stramien... Een nieuw jaar en ook nieuwe dingen om te doen! Zo wil precies onze 'vriendenkring' precies ineens op 't zelfde moment afspreken, elk weekend hebben we wel iéts te doen, ik moet nog 10tallen telefoontjes plegen om vanalles te regelen, de juwelenmolen hier loopt als een trein (dit jaar ga ik terug een aantal marktjes doen, heb dit vroeger véél gedaan, maar toen gestopt wegens té druk hmmm?), nog enkele nieuwjaarsrecepties voor de boeg, in maart de hobbybeurs te Antwerpen (veel voorbereidend werk),....en zo kan ik nog wel effe doorgaan!
Drukker:
Heb me voorgenomen om het allemaal op me af te laten komen... Enkele jaren geleden was ik ook zo druk bezig en werd het me op een gegeven moment te veel, serieus te veel... Maar op tijd en stond een pauze inlassen is de boodschap (1 van die telefoontjes is een weekendje Maastricht boeken!)
Dus de komende tijd staat de agenda vol, maar morgen...? staat er NIKS in!! Ik duik de zetel in met een stapel Libelles en Flairs én tasje koffie, en ik ga lekker ontspannen (om dan weer klaar te zijn voor een druk weekend...) Vicieuze cirkel, hoezo?
Drukst:
Onderstaand kaartje hangt boven mijn werktafel... Toepasselijk toch?


Iedereen een fijne avond en tot morgen (vanavond weg wegens gepland bezoekje...)
Groetjes, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten