donderdag 2 januari 2014

Dé voornemens van Saartje


Een nieuw jaar, nieuwe voornemens...
En zoals iedereen er heeft bij het begin van een nieuw jaar, heb ik er ook enkele :-)

*ik zou graag terug wat meer willen bloggen, dat wil zeggen, maar tijd steken in foto's nemen en berichtjes typen
*terug meer creatief bezig zijn, juwelen maken, naaien, breien, haken, flocken,...
*zoals de grote meerderheod van België : afvallen! Ik moet dringend wat kilo's kwijt...!
*en hierbij komt dan : sporten...ik ben absoluut geen fitness-freak, dus een fitness abonnement zit er niet in denk ik... maar zwemmen, fietsen, wandelen doe ik wel graag! Nog even beslissen wat ik precies ga doen...
*'s avonds een pak actiever zijn : nu verval ik dikwijls (lees : altijd) in dezelfde gewoonte : zetelhangen... Nadat dochterlief in haar bed ligt volgt nog de opruim en de afwas, soms ook nog wat schoolwerk, en dan is mijn 'pijp' uit 's avonds, het gebeurt dan ook veel dat ik al om 21u ofzo in slaap lig in de zetel. Dat wil ik dus veranderen : sporten, hobby,..
*na onze (zware) verbouwingen afgelopen jaar, terug meer tijd doorbrengen met ons gezin, uitstapjes, vakantietjes,...
*meer me-time, na het drukke fulltime werkleven, het drukke sociale leven, het chaotische gezinsleven...
*eens meer naar theater of een concertje

Verder kijk ik in 2014 uit naar : 
*uren kokerellen in mijn nieuwe keuken
*opnieuw een leuke mama zijn voor onze dochter, en de even zotte vrouw voor mijn mannetje
*vieren dat we 10 jaar getrouwd zijn en 14 jaar samen
*vastbenoemd geraken op school

Fijn 2014 iedereen!
Liefs, Saartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten