zondag 12 april 2015

Cadeautje voor mezelf!

Als mama zullen jullie dat wel weten....je koopt meer voor je kids dan voor jezelf eens je mama bent... maar onlangs ging ik shoppen en heb ik mezelf eens verwend! Niks speciaals, maar toch alleen voor MIJ!
Ik kocht een paar leuke schoenen...


Een tas en make up tasje van Orla Kiely...


En als laatste een armband van Swarovski...



We kunnen er weer even tegen... :-)
Liefs, Saartje


Oh ja, willen jullie ook een cadeautje 'winnen', doe dan zeker mee met mijn give away! Nog tot 21/4! (Klik hier)

2 opmerkingen:

  1. mooie schoenen Saartje!maar niet te warm?ik kocht me al "lenteschoenen"(meer dan een paar..)maar men koopt waar men mooi en gemakkelijk in is,hee!ik moest ff lachen toen ik las "tas"door je blog te volgen weet ik al dat je een zwak hebt voor tassen.en heeel mooie armband!

    BeantwoordenVerwijderen