vrijdag 17 april 2015

Friday Feeling

Ik wil jullie vanaf nu op geregelde tijdstippen mijn 'feeling' op 'Friday' met jullie delen, dat kan onder de vorm van wat ik meemaakte deze week, hoe ik me gevoeld heb,... Ik doop dus vrijdag officieel om tot 'Friday Feeling'!

Vandaag dus 'Friday Feeling'...

*ik liep mezelf deze week soms voorbij : 2 kids, 2 weken vakantie, boodschappen doen, kuisen, bezoek ontvangen, 3 avonden weggeweest (etentje, pedicure en cursus)
*ik werd ongelooflijk blij van ons Fien : toen we woensdag een ganse dag in de speeltuin vertoefde, heerlijk zonnetje, zalig niksdoen,...en een Fien die zei : "mama, ik vond het een superleuke dag!"
*ik voelde me erg moe deze week, Noor heeft al de hele week een beetje een verkoudheid en hoest veel...Bijgevolg slaapt ze ook niet zoveel (ne mens zou denken, dat kind is ziek, die slaapt dat er wel vanaf, maar nee)
Dus conclusie: nachtjes van 00u tot 03.30u en van 04u tot 06.30u zijn de hél!
*de aanhouder wint : Noor startte deze week met groentepap, maar dat bleek op dag 1 (en dag 2 en dag 3) geen echt succes! Maar de aanhouder wint, en het lukt al een beetje...doorbijten nu!
*op woensdag waren mijn ventje en ik 15 jaar samen (waarvan dit jaar al 11 jaar getrouwd), binnenkort gaan we dat vieren, want zeg nu eerlijk, cadeautjes kopen, dat doe je alleen de eerste jaren hé :-)
*op vrijdag had ik het 'briljante idee' om met de 2 kids naar de Brantano, Kruidvat, de Bio Planet én de Fun te gaan...man man...wat een drukte!
*ik genoot enorm van de eerste zonnestralen, volgende week eens langsgaan bij het zonnecenter, een kleurtje is altijd leuk nietwaar?

Hoe was jullie week?
Liefs Saartje

2 opmerkingen:

  1. Mijn week was geweldig met heel veel rust :-).
    Proficiat met jullie verjaardag.
    En onderbroken nachtjes zijn niet zo tof. Dat is bij ons al elf maanden zo.
    Maar eens gaat het voorbij.

    Groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen