zondag 5 april 2015

Weekje tussenuit : De Katjeskelder

Twee weken geleden trokken we er een weekje tussenuit naar een Roompot bungalow, De Katjeskelder in Oosterhout, Nederland. We verbleven er van maandag tot vrijdag, van zwemmen (in een nogal simpel zwembad vonden we) tot spelen in de gigantische speeltuin, tot een dagje Efteling en een dagje Breda...Het was een geslaagde vakantie...mede door de rust (het was er zalig rustig, bijna geen volk).


We hadden er een bungalow voor 6 personen, met 3 slaapkamers met elk een badkamer en tv. Een vaatwassser in de keuken en een DVD speler en CD speler. Van de bungalow waren we wel zeer tevreden!

grote woonkamer

bubbelbad op de kamer
 
Koos Konijn!!!

Een dagje Efteling mocht zeker niet ontbreken...!




Het dagje Efteling liep wel niet zo goed af, na een val in de speeltuin daar, geraakte Fien haar elleboogje uit de kom... Een bezoekje aan de Spoed hoorde er die dag dus ook bij...Gelukkig is alles goed afgelopen!

En spelen in de speeltuin, véél spelen!



Liefs, Saartje

4 opmerkingen:

  1. even weg is altijd genieten,hee!maar elleboog uit de kom...amai,hoe pijnlijk moet dat geweest zijn!
    even niet terzake,ik heb bij libelle lekker vandaag een bon gevonden van 20euro van hello fresh,indien je hem kan gebruiken,want ik las je blogje erover,stuur me een mailke en ik stuur hem je toe.groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debora,
      Bedankt dat je aan me gedacht hebt voor de bon, maar die is alleen geldig als je een abonnement neemt...en dat ga ik voorlopig niet doen...toch bedankt!
      grtjs Saartje

      Verwijderen
  2. Het zag er een fijne vakantie uit!
    Haar muts is echt geweldig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen