zaterdag 4 april 2015

Dingen....

... die ik deze week kocht :
massa's fruit, een warme fleece, een nieuwe stofzuiger, een hoesje voor m'n nieuwe GSM, kaartjes voor de Efteling

... die ik deze week zag : een eekhoorntje, een mama met 5 kids (pff respect!), toffe schoenen, een lege bakrekening ;-)

... waar ik blij mee was : mijn aankopen op de Estetika beurs in Brussel, telefoontje van een vriendin, Fien die zei 'je bent m'n beste vriendin'

... waar ik niet blij mee was :
de achteruitkijkspiegels van m'n auto klappen niet meer dicht, weer naar de garage!

... ik deed :
verse muntthee drinken, ingeschreven voor een cursus manicure en gelaatsverzorging, ingeschreven voor een lezing van Pascale Naessens, afspreken met een paar oude klasgenootjes om een klasreunie te organiseren, gaan eten met een vriendin, een gelaatsverzorging ondergaan

... ik deed (maar tegen mijn zin) : stofzuigen, dweilen, strijken, naar de supermarkt gaan

Hebben jullie ook zo'n lijstje?
Liefs, Saartje
Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten